I want a hot guy!

  • #1
119
2

Main Question or Discussion Point

Guys are really great huh?
Yes, world would be boring without guys.
so... yeah.
:)
I wanna meet some decent guys!
nice ones :) or bad ones but who are actually nice.
uh... probably will regret this thread later.
so, any other girls want to meet guys?
uh... join me on my quest!
 

Answers and Replies

  • #2
radou
Homework Helper
3,115
6
or bad ones but who are actually nice.
Here it goes again. :tongue2:
 
  • #3
Evo
Mentor
23,134
2,662
Guys are really great huh?
Yes, world would be boring without guys.
so... yeah.
:)
I wanna meet some decent guys!
nice ones :) or bad ones but who are actually nice.
uh... probably will regret this thread later.
so, any other girls want to meet guys?
uh... join me on my quest!
I thought you had a boyfriend?
 
  • #4
18,142
7,646
I thought you had a boyfriend?
More is better :)
 
  • #5
Pengwuino
Gold Member
4,989
15
Wrong forum.
 
  • #6
119
2
lol! no, dont have a bf anymore, and dont fancy my boss either now... so... empty man-crush-sized void in my life!
 
  • #7
Evo
Mentor
23,134
2,662
lol! no, dont have a bf anymore, and dont fancy my boss either now... so... empty man-crush-sized void in my life!
Poor ng.
Ok, so what are you looking for?

Does he need a job?
Money?
If he has neither, should he be a student?
Living at home or on his own?
Own a car?
How should he dress?
Height/weight?
 
  • #8
106
1
  • #9
320
1
Poor ng.
Ok, so what are you looking for?

Does he need a job?
Money?
If he has neither, should he be a student?
Living at home or on his own?
Own a car?
How should he dress?
Height/weight?
I like Evo's sense of practicality. :smile:
 
  • #10
106
1
I like Evo's sense of practicality. :smile:
When do you think she gained it ? An ng's age ?
 
  • #11
119
2
:biggrin:
Ok, so what are you looking for?

Does he need a job? hm... doesnt matter as long as he's not homeless or anything but needs to have ambition!
Money? nah, we can be poor together
If he has neither, should he be a student? student is good
Living at home or on his own? definitely on his own...
Own a car? doesnt matter
How should he dress? in clothes preferably...
Height/weight? as long as he's not morbidly obese... I'm not very picky huh?
actually I am very picky! but it all depends on the person.
hm... yeah... I'm specific but random... so the guys I like are all kinda different...
 
  • #12
Evo
Mentor
23,134
2,662
Beard? Mustache? Bald?

My idea of a hot guy.

deutsch1.jpg
 
Last edited:
  • #13
119
2
maybe not bald... dunno... never known a bald guy before...
beards can be kinda hot... mustache... kinda reminds me of poirot...
 
  • #14
741
27
I knew a man who wrote down his specification for a wife. It included playing a musical instrument and able to talk mathematics......well, and other things too. Unbelievably he found the right person and married her. A song comes to mind about the lemon flower being very pretty but impossible to eat. He didn't have a list of what she should not be like. And so he discovered that inevitably, love and marriage is about the extent to which you can stretch around, and bend to acomodate your partner's foibles.
 
  • #15
radou
Homework Helper
3,115
6
Beard? Mustache? Bald?

My idea of a hot guy.

deutsch1.jpg
Moustache? I'd like to see that.

(I don't know how it's in the States, but here a moustache is extremely rare, at least for the past 10 years.)
 
  • #16
Evo
Mentor
23,134
2,662
Moustache? I'd like to see that.

(I don't know how it's in the States, but here a moustache is extremely rare, at least for the past 10 years.)
They went out of style here in the 70's.
 
  • #17
119
2
:) this is nice! the lemon tree song is nice, lets have a celebration of love!
 
  • #18
radou
Homework Helper
3,115
6
They went out of style here in the 70's.
Yeah, same here...probably in the whole world, at least the civilized parts. Exactly because of this fact, it would be interesting to experiment and grow a moustache. And see womens' reactions. One of my friends is trying to talk me into it, but I won't do it. The risk of turning out a complete idiot is too big.
 
  • #19
2,685
20
My friend tried a moustache style affair a while back, on the same night he wore a shirt exposing a rather hairy chest and thick gold chain.

Suffice to say, the 80's porn star jokes were flowing all night. He never did it again.
 
  • #20
119
2
mustaches can be hot http://www.nydailynews.com/lifestyle/fashion/2008/11/21/2008-11-21_so_long_staches_despite_new_hwood_fame_m.html [Broken]
more guys should grow them!
 
Last edited by a moderator:
  • #21
119
2
:) its like what guys can do that we cannot! its there cos women prefer it, sexual selection.
 
  • #22
radou
Homework Helper
3,115
6
mustaches can be hot http://www.nydailynews.com/lifestyle/fashion/2008/11/21/2008-11-21_so_long_staches_despite_new_hwood_fame_m.html [Broken]
more guys should grow them!
I guess you fit into 5% of the female population who thinks so... :biggrin:

Edit: oh yes, and don't forget considering that these are George Clooney and Brad Pitt...They can probably do almost anything and still appear sexy to women.

My friend tried a moustache style affair a while back, on the same night he wore a shirt exposing a rather hairy chest and thick gold chain.

Suffice to say, the 80's porn star jokes were flowing all night. He never did it again.
:rofl:
 
Last edited by a moderator:
  • #23
2,685
20
:) its like what guys can do that we cannot! its there cos women prefer it, sexual selection.
Uh, women can't grow a 'tache? I know quite a few who'd disagree - even if it isn't intentional.
 
  • #24
Evo
Mentor
23,134
2,662
Edit: oh yes, and don't forget considering that these are George Clooney and Brad Pitt...They can probably do almost anything and still appear sexy to women.
Nope, they're pretty ugly with facial hair.
 
  • #25
radou
Homework Helper
3,115
6
Uh, women can't grow a 'tache? I know quite a few who'd disagree - even if it isn't intentional.
I'd like to meet a women who did it on intention. Or, better, who let it happen intentionally.

Edit:

Nope, they're pretty ugly with facial hair.
Alas, a reasonable woman!
 

Related Threads on I want a hot guy!

  • Last Post
Replies
9
Views
1K
  • Last Post
Replies
4
Views
889
  • Last Post
Replies
18
Views
2K
Replies
61
Views
17K
  • Last Post
2
Replies
26
Views
3K
  • Last Post
2
Replies
36
Views
7K
  • Last Post
Replies
14
Views
2K
  • Last Post
Replies
17
Views
3K
  • Last Post
3
Replies
55
Views
39K
  • Last Post
Replies
7
Views
1K
Top