Internet topic with most misinformation

  • #1
3,077
4
What subject on the Web is subject to the greatest inaccuracy and untruth?
 

Answers and Replies

  • #2
matthyaouw
Gold Member
1,153
5
the government and conspiricies. You name it, and there is a conspiricy that relates to it.
 
  • #3
1,085
6
Religion and Politics
 
  • #5
Pornography. You never see them that size in real life.
 
  • #6
Moonbear
Staff Emeritus
Science Advisor
Gold Member
11,490
52
the number 42 said:
Pornography. You never see them that size in real life.
:rofl:

I would have to go with either conspiracy theories, as has already been mentioned, or evolution.
 
  • #7
356
3
Anything on CNN.com really.
Fox too, and washington news, ABC, ah hell - all of them!
 
  • #8
1,414
5
the number 42 said:
Pornography. You never see them that size in real life.
What an unprivileged life you lead.
 
  • #9
356
3
Well... it depends how big he means? I mean I don't think I'll ever see anything triple D.

:tongue2: unfortunatly
 
  • #10
Moonbear
Staff Emeritus
Science Advisor
Gold Member
11,490
52
Smurf said:
Well... it depends how big he means? I mean I don't think I'll ever see anything triple D.

:tongue2: unfortunatly
You just need to visit California. Lots of plastic surgeons there! :rofl:
 
  • #11
356
3
Oh right, I forgot about the whole plastic revolution happening down there. Glad it isn't happening up here (yet), natural is much nicer.
 
  • #12
Smurf said:
Well... it depends how big he means? I mean I don't think I'll ever see anything triple D.

:tongue2: unfortunatly
If there is a God, this should inspire a modest avalanche of links...
 
  • #13
1,414
5
Smurf said:
Oh right, I forgot about the whole plastic revolution happening down there. Glad it isn't happening up here (yet), natural is much nicer.

Natural D is nice. Very nice.

Ah, good times, fond memories...fondling memories...
 
  • #14
1,414
5
the number 42 said:
If there is a God, this should inspire a modest avalanche of links...

In which case i tihnk you just disproved the existence of god.

Actually i could just link to the OCRemix thread on that topic, but the forum gods might take offense, its not for children...to say the least...actually its downright disturbing, 80 inch bust sizes should not exist. Period.
 
  • #15
137
0
franznietzsche said:
Natural D is nice. Very nice.

Ah, good times, fond memories...fondling memories...
LoL
I prefer Cs, myself.
 
  • #16
1,414
5
check said:
LoL
I prefer Cs, myself.
No, these were perfect Ds. These were the Ds every 13 year old dreams of while flipping through his Dad's playboy magazine in the closet. And i got to touch em :blushing:
 
  • #17
137
0
franznietzsche said:
No, these were perfect Ds. These were the Ds every 13 year old dreams of while flipping through his Dad's playboy magazine in the closet. And i got to touch em :blushing:
Wow, you touched them??? No foolin??? Gosh gollie gee! :tongue2: :rofl: :rofl:
but yeah, that is a delightful story.
 
  • #18
356
3
was it just a poke? or did you get a full grab? :rofl:
 
  • #19
1,414
5
Smurf said:
was it just a poke? or did you get a full grab? :rofl:

Do you really want to hear the answer to that? :devil: :devil:
 
  • #20
3,077
4
Hey guys - I didn't say "miss information"!
 
  • #21
1,414
5
Loren Booda said:
Hey guys - I didn't say "miss information"!

Yeah, but by your admission we are guys, and what else are we gonna think about, i mean, its finals week!!!
 
  • #22
Loren Booda said:
Hey guys - I didn't say "miss information"!
Hey, Miss Booda? *clears throat* I kinda dig your avatar. I apologise for starin', I guess I only ever seen 'em in pairs before. :smile:
 
  • #23
honestrosewater
Gold Member
2,105
5
It's a tie between relativity and evolution.
Pornography. You never see them that size in real life.
Did anyone else think they were talking about something else?
 
  • #24
1,414
5
honestrosewater said:
It's a tie between relativity and evolution.

Did anyone else think they were talking about something else?

Either way, my original response still works.
 
  • #25
3,077
4
the number 42 said:
Hey, Miss Booda? *clears throat* I kinda dig your avatar. I apologise for starin', I guess I only ever seen 'em in pairs before. :smile:
I guess my chest just matches my beer belly. Loren, as in Lorne Green of "Bonanza."
 

Related Threads on Internet topic with most misinformation

Replies
9
Views
2K
  • Poll
  • Last Post
Replies
14
Views
2K
Replies
33
Views
5K
  • Last Post
Replies
18
Views
3K
  • Last Post
Replies
4
Views
2K
  • Last Post
Replies
8
Views
2K
  • Last Post
2
Replies
43
Views
3K
  • Last Post
Replies
2
Views
615
  • Last Post
4
Replies
93
Views
10K
  • Last Post
Replies
7
Views
1K
Top