Stop deleting franzbear's posts!

  • Thread starter JamesU
  • Start date

SHould evo stop deleting franzbear's posts?

  • yes

    Votes: 15 42.9%
  • no

    Votes: 20 57.1%

  • Total voters
    35

JamesU

Gold Member
732
3
stop deleting franzbear's posts! I used to have that 9000th reply!!! :mad:
 

wolram

Gold Member
4,223
551
Yup every one, it is the most boring thread on the net, it is so boring even i
do not look at it.
 

wolram

Gold Member
4,223
551
See 100% say yes.
 

JamesU

Gold Member
732
3
Evo, You Can't Vote!

Whoops, Caps Lock :uhh:
 

wolram

Gold Member
4,223
551
Only people that have not posted in the thread should vote.

so delete my no vote.
 

Evo

Mentor
22,867
2,343
Arildno got the 9,000th post before you did yomamma.

I resurrected Franzbear with the promise to clean out all of the garbage. The thread either gets cleaned up, or it dies for good.
 
50
9
The jobn of cleaning that up is a task that i dont think even you could do evo.
 

Evo

Mentor
22,867
2,343
Andy said:
The jobn of cleaning that up is a task that i dont think even you could do evo.
At the rate new garbage is being posted, it will never be attainable. :frown:

I'm just trying to un-bury the gems.
 
1,062
6
Tough decision. Evo could make the thread great, or ruin it.
 

Evo

Mentor
22,867
2,343
mattmns said:
Tough decision. Evo could make the thread great, or ruin it.
I'm just deleting all posts but mine, it will be a masterpiece. :biggrin:
 

arildno

Science Advisor
Homework Helper
Gold Member
Dearly Missed
9,948
130
Evo said:
I'm just deleting all posts but mine, it will be a masterpiece. :biggrin:
An Evo classic from franzbear:
Evo said:
Yes, by golly there is.
 

Evo

Mentor
22,867
2,343
I rest my case. :approve:
 
454
7
This has been here like 15 minutes and nearly 600 people have voted? Did I read that right? See what you've started now Yomamma!

Keep on deleting, Evo. We'll keep Franzbear on life support until he's crawling and kicking for his last breath, clutching his morphine dispenser. I think most of PF is worried about what the regular posters in TKC will do if they get evicted into the rest of the forum. It could be anarchy! Yeah, we need our little outlet, our little chat site, our little Franzbear, to keep us entertained.

GD ROCKS!
 
1,062
6
Hahaha, I finally voted, and wow! I guess I am with the majority :smile:
 

Evo

Mentor
22,867
2,343
The majority rules. :smile:
 
310
2
Ah evo.. you're so tyrannical. It's hot.
 

matthyaouw

Gold Member
1,137
4
I don't read the thread killer thread, but this thread gave me cause to dip in and take a look. The first post I saw was:

yomamma said:
áéíóúýàèìòùçñãõäëïöüÿ

ΑΒΔΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩ αβγδεζηθικλμνξοπρaςστυφχψω
Evo- Keep up the good work! :approve:
 

Evo

Mentor
22,867
2,343
Yeah, yomamma discovered his ALT key. :tongue:
 

Moonbear

Staff Emeritus
Science Advisor
Gold Member
11,349
51
OMG! I've never seen so many people respond to a PF poll before! :bugeye: :surprised I seem to be lost in the majority.
 

BobG

Science Advisor
Homework Helper
110
80
Moonbear said:
OMG! I've never seen so many people respond to a PF poll before! :bugeye: :surprised I seem to be lost in the majority.
That vote total is especially impressive considering how many views this thread has gotten.
 

Moonbear

Staff Emeritus
Science Advisor
Gold Member
11,349
51
BobG said:
That vote total is especially impressive considering how many views this thread has gotten.
:rofl: I just noticed that too! :rofl: Something fishy is going on around here, and I don't think it's the free gifts for newbies.
 

JamesU

Gold Member
732
3
isn't it obvious that Evo did that herself? anyway, I don't care, I was mad when someone got MY post
 

Evo

Mentor
22,867
2,343
BobG said:
That vote total is especially impressive considering how many views this thread has gotten.
Surely you can't be suggesting hanky panky going on with the poll. o:)
 

Pengwuino

Gold Member
4,854
14
haha the new advertising campaign for PF

"PF: Where your vote doesn't count"
 
310
2
Pengwuino said:
haha the new advertising campaign for PF

"PF: Where your vote doesn't count"
Well that makes sense, it's based in the US now isn't it? :biggrin:


Evo is definitely hot when she abuses her power. :!!)
 

Related Threads for: Stop deleting franzbear's posts!

  • Posted
Replies
10
Views
2K
  • Posted
Replies
9
Views
1K
  • Posted
Replies
10
Views
2K
  • Poll
  • Posted
Replies
13
Views
1K
Replies
10
Views
2K
Replies
6
Views
2K
Replies
22
Views
2K
Replies
9
Views
1K

Physics Forums Values

We Value Quality
• Topics based on mainstream science
• Proper English grammar and spelling
We Value Civility
• Positive and compassionate attitudes
• Patience while debating
We Value Productivity
• Disciplined to remain on-topic
• Recognition of own weaknesses
• Solo and co-op problem solving

Hot Threads

Top